Semester del två.

Hugo har blivit en väckarklocka som alltid slår upp sina ögon vid 05:30 och det är inte helt okej tycker jag. Efter sex är det helt lagligt att stiga upp men knappast innan.
Idag har jag en tid att återigen fixa ordning mina fransar, problemet är bara att jag inte har någon barnvakt men får se om det går och lösa eller om jag tyvärr måste avboka tiden. Det är otroligt skönt att ha fransarna och slippa sminka sig eller något, man kliver upp och känner sig ganska fräsch direkt liksom.
 
Solen skiner redan från himlen nu och tittar man på väderprognosen så kommer vi ha högsommarvärme ett bra tag framöver - underbart.
Semestern bjöd ju också på bra väder, något vi inte kunde räknat med när vi bokade resan cirka 2,5 vecka innan.
Vi var faktiskt inte överdrivet mycket på själva badstället, ett par timmar under onsdagen bara. Jag åkte ringarna med Johan medan farmor och farfar passade barnen, passade även på att åka en rutchkana med ett "stup" efteråt och de ångrade jag så fort jag börjat falla neråt kan jag säga, haha man har gått och blivit en fegis på senare år!
 
 
 
 

Kommentarer
JUNITJEJ

Underbara sommarbilder!

Svar: Ja vi har haft riktigt mysigt <3
Emmelie

2013-07-19 18:19:31
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0