Semesterlunk.

 
Jag försöker komma ur semesterlunket och komma in i mina gamla rutiner med träning och kost igen, så ikväll tog jag och min syster och promenerade rudan runt sjön på lite mer än 6km. Avslutade här hemma med lite magövningar på mattan och det känns skönt nu i efterhand.
Alltid svårt att få saker och ting till en rutin, spelar ingen roll vad de gäller.
 
Tapetletandet gick inget vidare, nej det var otroligt tråkigt utbud i katalogen som erbjöds. Får fundera lite till och återkomma i veckan igen och se om jag iallafall kan bestämma mig för något av rummen.
 
Dags att plocka undan lite här hemma och sedan krypa upp i sängen och lägga sig och läsa lite - Godnatt.
 

Kommentarer
michaela ♥

åh jag längtar efter att komma i vardagsrutiner med bättre mat och träning. men än får semesterlunket fortgå ett par veckor till här. inte helt fel det heller ska jag erkänna ;)

Svar: Nej eller hur, de ÄR förbannat skönt men mindre skönt när man ser vad semesterlunket gjort på vågen :P Jag forsätter ta de ganska lugnt, jag menar de är så lite kvar av sommaren och innan alla rutiner och dagis igen så man får passa på o njuta!
Emmelie

2013-07-22 22:04:06
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0