Sista veckan.

Godmorgon måndag och ny vecka!
Dessutom är det inte vilken vecka som helst, utan sista veckan med sommarlov.
Det slog mig nämligen i helgen att nästa vecka är det dags att börja skola in Hugo på dagis! Helt otroligt att min lille kille börjar bli så himla stor. Det känns roligt och nervöst, hur tusan ska jag klara mig utan honom och hur ska morsgrisen klara sig utan mig? Jag är ändå otroligt tacksam över att fått möjligheten att vara hemma så länge, han är ju 20 månader nu.
Det blir en stor omställning för oss alla och jag hoppas innerligt inskolningen kommer gå bra, jag har ju en tid på mig tills jag börjar studera på heltid igen den 21/8.
 
Blir till att försöka njuta och fånga dagen lite extra denna veckan med andra ord <3
 
 

Kommentarer
Linnéa- Mamma till Ebba och bebis i magen♥

Det kommer säkert att gå jätte bra! :) Och var skönt att ha varit hemma så länge!

För mig är denna vecka också sista semesterveckan sen återgår jag till jobbet, men det ska bli kul att se hur det gått för "mina tjejer" som jobbat i sommar :):)

Svar: Klart de kommer, men de känns ändå lite jobbigt att tiden är över och att han ska vara ifrån mig (jag har knappt haft barnvakt mer än några enstaka gånger på typ 1-2 timmar)
Emmelie

2013-07-29 14:41:33
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0