Solen är tillbaks!

Ordningen är återställd, solen är tillbaka!
Ännu en dag på stranden väntar i eftermiddag men först tänkte vi under förmiddagen ge oss iväg och plocka lite rabarber, tänkte försöka mig på att göra lite kräm och eventuellt lite saft. Sedan ska jag skriva kontraktet för radhuslägenheten. Tänka sig att vi verkligen flyttar efter sommaren är slut, vad massa vi har att stå i. En sak är säker, jag ska slänga massor för fy fan vad man samlat på sig massa skit genom åren här.
 
Hugo började morgonen med att i smyg kleta in hela sig  själv i salva, nöjd unge med massa klet hittade jag i köket efter att det hade varit lite väl tyst för länge. Med barn är livet händelserikt med andra ord ;)
Nu hör jag dessutom från övervåningen hur det skrattas och skvätts med vatten, så det är nog dags och avsluta innan jag kommer upp till ett rent kaos där uppe.
 
Morgonens busungar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0