Solsting.

Det blev bara ett inlägg för mig igår, jag mådde dåligt efter ett par timmar på stranden. Otroligt trött, illamående och frusen, så jag tror bergis jag åkt på solsting eftersom jag är så himla dålig på att dricka. Jag måste börja ställa in en kanna som helt enkelt SKA vara uppdrucken när dagen är slut.
 
Vi hade i vilket fall som helst trevligt på stranden som vanligt och vi hade med oss engångsgrillar och åt lite middag där nere. Timmarna bara flyger iväg när man är på stranden men idag är jag nästan lite tacksam för att det inte är fullt så fint väder för jag känner för att göra något annat än att sola och bada.
Får se vad vi tar oss till med dagen, jag hade gärna gett mig ut i skogen och letat lite kantareller.
Imorgon är det återigen dags för Johan att jobba en dag innan vi åker iväg på semester två dagar i skara sommarland.
 
 
 

Kommentarer
michaela ♥

åh. hoppas att det var just vattenbristen som spökade. lätt att råda bot på :)

Svar: Det var de nog, för sedan morgonen efter mådde jag bra igen :)
Emmelie

2013-07-14 14:16:42
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
fellemunk

fina bilder!!

2013-07-14 20:24:14
URL: http://www.fellemunk.blogg.se
sofie

Vilken dag på stranden, men tråkigt att du fick solsting.
åh loppisar säger ja och blocket och tradera! Där kan man hitta allt och lite till. Sen tror jag med att allt princip kan bli fint, man måste bara se möjligheten i alla saker! Lite färg, ibland på hela möbler eller bara några lådor på en byrå gör ju massor. Nya knoppar på en garderob gör också stor skillnad! Gamla Tyger kan man ju också göra mycket med, kuddar, lampskärmar eller små figurer eller tavlor! Jag tror bara man inte fastnar på ett spår utan ser varje möbler som man vill göra om med nya ögon! Hoppas du fick något tips iallafall! När är det ni flyttar? i höst var det va?!

Svar: Japp, 1/10 =)
Emmelie

2013-07-15 15:55:04
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0