Att göra stan med en 1,5åring.

Känslan när barnen somnat är ju helt fantastisk, tystnaden som infinner sig och känslan av att bara göra vad man vill ett par timmar.
Jag älskar mina barn till månen och tillbaka så missförstå mig inte, men det är helt galet intensivt och om kvällarna är det så skönt att bara få andas. Jag är övertygad om att fler känner igen sig?
 
Idag försökte vi oss på ett besök på köpcentret Allum i Partille. Och ja, hur ska man beskriva det?
Hektiskt!
Min kära 1,5åring vill verkligen inte sitta i vagnen , för varför sitta när man kan gå?
Och varför hålla mamma eller någon annan i handen när man kan springa själv?
Och varför får man inte röra och klättra på allt i affärerna?
En stressad mamma och mormor gjorde sitt bästa för att jaga efter denna lilla hulliganen och jag insåg att nästa gång jag ger mig iväg för lite shopping så blir det utan en 1,5åring med stark vilja och mycket spring i benen.
 
Lite fick vi inhandlat inför vår underbara svenska sommar iallafall...
 
 

Kommentarer
sofie

ja jag känner verkligen igen mig, man behöver den här timme eller två för att samla energi och för att klara natten och morgondagen! Underbara barn, men man behöver liten egentid med!
ja du de där lät inte som någon lät shoppingtur men finfina gummistövlar var det ju iallafall!

Svar: Ja eller huuur! Nej shoppingruren var ingen höjdare, haha!
Emmelie

2013-06-23 22:05:31
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0