Bra nyheter.

 
Börjar morgonen med ett litet tips - Pannkakor på spett!
För visst blir allt lite roligare på spett? Här hemma brukar vi göra fruktspett ibland och det ser ju himla fint och färglatt ut. Pannkakor var en nyhet och Ebba uppskattade det verkligen. 
 
Igår fick jag brev från skolan som bekräftat att jag kommit in, så den 21/8 kör jag igång med att slutföra mina studier på folkhögskola. Jag gör klart gymnasiet som jag var dum nog att inte ta på allvar när jag hade chansen. Efter detta är klart så har jag iallafall möjligheten till att plugga vidare om jag skulle vilja och det känns skönt.
Kikade även in på bostadssidan och upptäckte att det fanns en exakt likadan radhuslägenhet som vi sökte för ett par veckor sedan ledig, så denna gången håller vi tummarna hårt, hårt att det är vår tur att få kontrakt så vi kommer härifrån någon gång.
 
Dagen D, tanden ska opereras ut och jag ska ladda med massa mat, man vet ju aldrig när man kan äta ordentligt igen.
Håll tummarna för mig idag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0