Det blev som jag tänkt mig.

 
Titta jag fick min örthylla och den blev precis som jag tänkt mig!
Ser fram emot att fixa till uteplatsen lite mer med fler blommor och ny duk till bordet, tids nog kommer det nog bli jätte bra.
 
Ebba bad om att få gå och lägga sig redan vid sex, trötta barn får man när man vart ute på gården och badat hela dagen. Jag undrar just när det blir morgon imon?
Strax innan sju sov bägge två, men de behöver dom efter dagar som denna.
 
Tidig kväll, imorgon är det allts dags för loppet för min del - pirrigt!

Kommentarer
sofie

snyggt och det är ju en speciell känsla att kunna gå ut och hämta in lite kryddor precis utanför knuten till matlagningen!

Svar: Ja jag är jätte nöjd med den biten av uteplatsen nu =)
Emmelie

2013-06-09 22:23:00
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0