En bättre dag än igår.

Sitter här helt skakig i musklerna efter en löpning och avslutningsvis hemmaträning, herrejäklar vad jag tog i och jag misstänker att detta kommer kännas imorgon.
Känns bra att ha gjort detta nu innan tandoperationen imorgon, vet ju inte alls hur länge jag kommer ha ont och inte kunna träna på efter det.
 
Dagen blev betydligt mycket bättre än igår också faktiskt!
Efter morgonens tjaffs och bråk så insåg jag snabbt att jag inte kunde vara kvar hemma så därför startade vi dagen på öppnaförskolan. Hem igen och få lunch i magen och lillebror att sova och sedan vidare ner till Nolhaga för att picknicka och leka ett par timmar. Vi tog en omväg på vägen hem och stannade till nere vid stranden för första gången för i år , och vad härligt det var. Barnen fick klä av sig och leka lite i strandkanten och båda var verkligen överlyckliga över något så enkelt som vatten - Underbara sommar!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0