En händelserik dag.

Godmorgon fredag och lite solsken!
 
Johan är återigen tillbaka på jobbet och nu är det nog bara några få lediga dagar kvar denna sommaren. Det gäller för oss att hålla oss sysselsatta för att inte bråka alltför mycket helt enkelt.
Men denna dagen har jag faktiskt en del inplanerat, det är nämligen avslutning på öppnaföskolan med tårtkalas nu på förmiddagen så dit ska vi gå allesammans. Det slog mig precis att detta nog kommer vara en av de sista gånger jag har möjlighet att besöka öppnaförskolan, i augusti börjar ju Hugo dagis och jag börjar studera på heltid.
 
Jag har lovat mig själv att hinna med veckans sista löpning och träning ikväll med innan fredagsmyset tar form.
Sen har jag bestämt in en träff med personen jag är kontaktperson åt , så minst sagt en händelserik dag och det är jag tacksam för. Det värsta som finns är att bara vänta ut dagarna, hellre att ha att göra!
 
Igår i regnet så stannade jag vid mammas och mormors kolonilott och plockade en hel del olika örter, tex flera olika basilkasorter. Ni kanske har något tips där jag kan använda dom i?
Något recept som det gör sig extra gott i helt enkelt?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0