En lyckad kurs.

 
Nyss hemkommen från min första hundkurs med min lilla hulligan Chezter.
 Han har en tendens att vara rätt "bjäbbig" men skötte sig faktiskt kanon under hela kursen, grymt stolt och blir att fortsätta öva massor nu inför kommande kurstillfällen.
Hade vart skoj att få ordentligt ordning på honom och kanske även tillochmed börja på agility i framtiden?
 
Dessa två timmar njöt jag även av lite egentid, en paus från nattningar, skrik och gap.
Måste säga att de är en väldigt tuff period med Hugo och hans humör just nu, herrejäklar vad den ungen blir arg!
Blir att fortsätta njuta av tystnaden ett tag till innan läggdags, ikväll struntar jag i alla måsten.

Kommentarer
Sandra

Så himla söt hund!

Svar: Ja tack, han är en riktig liten goding ;)
Emmelie

2013-06-05 22:24:43
URL: http://libellus.vimedbarn.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0