Första söndagen i juni.

Söndagen börjar gå emot sitt slut och även denna dag har gått i rasande tempo.
Hugo har bjudit på tre hela hysteriska utbrott idag, han blir helt galet arg och skriker tills han spyr. Man får inte röra honom men inte heller gå därifrån, minst sagt påfrestande för både mig och han.
 
Idag hade även "Inges bil" i Alingsås lite aktiviteter. Man kunde få ansiktsmålning, kika på massa olika fordon, tipspromenad, helikopter åkning osv. Idag bjöds det även på underhållning från  självaste Markoolio. Lite roligt att se honom live såhär nära inpå vinsten av Lets Dance. Låtarna han körde minns man väl från när man var yngre och man kunde sjunga med en hel del, haha så frågan är om det var jag eller Ebba som tyckte det var roligast?
 
Blir tidig kväll ikväll, jag har sån fruktansvärd huvudvärk.
Hoppas er helg har vart lika fin som min.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0