Hugo.

Igår tog vi steget och gick till frisören med Hugo för att han skulle få hans andra klippning. Jag förstår inte varför frisörer är så himla klippglada? Jag förklarade innan att jag fortfarande ville ha längd på det och att jag bara ville ha mer frisyr på håret.
Är det för att pojkar "ska" vara kortklippta?
Nåväl, det växer ut fort men jag hade ändå önskat mera längd och lite mer och ta i.Han blev så stor genast då håret åkte av, ser äldre ut liksom.
Han är föresten  nappfri nu sedan lite mer än två veckor tillbaka. När han hade höstblåsor kunde han inte ha nappen utan skrek av smärta varje gång han försökte ta den i munnen. Därför passade jag på att lägga undan dom, minns vilket helvete det var att få Ebba och sluta och det känns skönt att ha det avklarat nu.
Det har gått över förväntan, trots att Hugo var en riktig "nappkille" som ville ha den i tid och otid, men nu är den väck!
 
Mammas stora kille!
 

Kommentarer
Yohannas.se

Ja tack o lov att det växer ut. Vi klippte ju av lillans hår totalt för en längre tid sen å jag mådde så sjukt dåligt av det, det blev såååå kort å jag ville klippa av det kort - men inte sååååå kort!! Hon såg ut som en pojke länge tyckte jag och jag var jätteledsen. Nu sparar vi febrilt, men det tar en halv evighet eftersom han klippte upp HELA håret i olika etapper :( Men vi kämpar och nu kan hon äntligen ha tofsar. Sonen måste ocksåk lippar, men hur gör man med en 11månaders? Jag vill inte gå till frisör med honom, han kan ju absolut inte sitta stilla så ju!!!

Svar: Du kanske har någon du känner som kan klippa till honom lite? (fy va illa de såg ut när jag skrev så:P) Vi mutade Hugo med kakor första gången, då var han strax över året :P
Emmelie

2013-06-11 10:31:26
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
maria eek

han blev ju jätte fin!

2013-06-11 19:32:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Anna

jag håller med om att han ser mycket äldre ut när han är kortklippt. Vi borde klippa Felix med, men jag drar mig verkligen för det. Men snart så!

2013-06-18 22:19:09
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0