Måndag.

Vaknar till en klarblå himmel, helt underbart och bättre start på dagen kan man knappast få.
Johan jobbar idag och är sedan ledig i tre dagar igen, han har fått ta ut semesterdagar lite så denna sommar eftersom han inte haft fast jobb så länge och måste anpassa sig lite efter de andra som har mer sparade dagar.
 
Idag är det även dags för mig för mitt andra möte med personen jag eventuellt ska bli kontaktperson för. Det är ju viktigt att kemin stämmer överens för båda två, så efter idag så får vi bägge ett par dagar att fundera innan vi bestämmer oss för hur det blir framöver. Blir något som både jag och personen får ut något av, jag får känna mig lite viktig och får en liten extra slant varje månad och hen får någon att umgås med.
 
Dags att sluta tjata och ge sig ut i solen, önskar er en fin dag!
 
 
Finns dock vissa i huset som föredrar lugn och ro ;)

Kommentarer
Anonym

Svar: tack snälla. Vi är super nöjda :)

2013-06-10 08:41:36
URL: http://sandrasblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0