Motvilligt gjorde jag det!

Men god kväll i stugorna!
Äntligen är det min tur att sätta mig i soffan med mitt fredagsmys i form av grönsakstavar och dip.
Dagen har gått i ett precis som jag vill ha det och avslutades med ett träningspass här hemma. Först löpning och sedan 12 olika övningar som jag kör med tabata-timer - jobbigt och motigt som bara den!
Är glad jag gjorde passet trots att jag verkligen inte hade någon som helst lust.
 
Fick ett glatt mail idag från Alingsåshem där det stod att jag blivit erbjuden visning på radhuslägenheten jag sökt. Så nu är det bara att hålla tummarna hårt som bara den att vi får den denna gången, en välbehövlig nystart i ett hem utan något som helst mögel och utan hemskt dålig hyresvärd.
 
Njuter när jag ser dessa bilder, idag har nämligen barnen kommit överens liite mer än vad de gjort de senaste dagarna. De har busat, stojat och skrattat massor. Nu innan läggdags så satt de så sött tillsammans i Ebbas nyinköpta solstolar , mammahjärtat smälter en aning <3
 

Kommentarer
Viola

Fantastiskt!

2013-06-29 00:11:01
Emma

Hej vill bara tipsa om Bollyorp, (balder) lätt att få lägenhet :)

Svar: Tack, har kikat där men dom lägenheterna är oftast så himla dyra :(
Emmelie

2013-06-30 22:46:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0