Nu är de gjort!

Okej tanden är väck!
Det där lugnande jag fick hjälpte ju lite men inte så mycket som jag hoppats på.
Dock har de blött mycket mer än vad de borde och på tandakuten tyckte man dom borde satt stygn. Så nu är det stilla läge som gäller för så fort jag rör mig så börjar de komma mer blod och det var lite oroande eftersom det skulle sluta blöda efter ca 30 min och det nu har gått 4 timmar.
 
Så håll nu tummarna det lugnar sig och att jag inte har alltför ont imorgon...
 
Direkt efter tandoperationen i vilorum ihopp om att blödningen skulle lägga sig.
 

Kommentarer
maria eek

Stackare, hoppas att det känns bättre snart!

2013-06-18 20:41:02
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
michaela- mamma till tre 💗

huga..låter inget vidare. men det måste kännas skönt att den är ute i vilket fall. man blir ju lätt lite nervös innan sånna grejer ska göras ;)

Svar: Ja de är skönt att de är över! Om jag mår lika bra imorgon som det känns idag (hade förberett mig att de skulle vara tusen gånger värre) Så kan vi ses, vädret sa 28 grader o sol så kanske nolhaga kombinerat med stranden som ligger där? :)
Emmelie

2013-06-18 20:48:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Hanna

Sug på isbitar det brukar hjälpa :)

Svar: Hade sån blödning i munnen så fick inte ha någon vätska i, men annars hade ju de vart ett tips =)
Emmelie

2013-06-18 21:48:21
Anna

Skönt att det är över och hoppas du mår bättre i morgon!

Svar: Tack, idag känns det ordentligt men inte hälften så mycket som jag föreställt mig att de skulle göra.
Emmelie

2013-06-18 22:20:21
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0