Nytt!

Ombyggning pågår lite här på bloggen som ni kanske märker? Jag är galet trött på den nästan 1 år (!) gamla designen och knåpade ihop något snabbt förut.
Dock är inte allt som jag vill än och ni får helt enkelt stå ut med lite oreda tills jag är klar.
 
Grymt tacksam över att dagen snart är över för den har varit lång och jobbig. Alldeles för mycket bråk och sura miner för att man ska vara nöjd. Blir otroligt trött på när vuxna människor beter sig som barn, det tar så himla mycket energi.
Imorgon hoppas vi helt enkelt på en bättre dag och det tror jag helt garanterat att det blir.
 
Syskonen satt och myste i soffan förut och såg sådär himla fina ut tillsammans (här är det nämligen lite antingen eller, det slåss eller det gosas)
Springer efter kameran men lyckas självklart inte fånga ögonblicket -Bättre lycka nästa gång morsan.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Jättemysig bild <3 Bättre dag imorgon hoppas vi på !!!

Svar: Ja denna dagen blev helt klart bättre :)
Emmelie

2013-06-17 19:54:39
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Se, hääärligt !!!

Svar: Japp, lite nytt var välbehövligt:)
Emmelie

2013-06-17 21:17:05
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0