Onsdag.

Godmorgon.
Jag har faktiskt sovit helt okej inatt med tanke på tandoperationen, vid ett tillfälle har jag fått gå upp och ta en tablett bara. Och idag känns det och gör ont men inte hälften så ont som jag föreställt mig efter allt jag fått höra från folk som gjort liknande grejer. Får se om jag får ett sådär snyggt svullet ansikte nu med, för det var tydligen inte helt ovanligt.
 
Kikar in gång på gång på bostadssidan och håller mina tummar hårt. Poängen skjuter i höjden och jag hoppas mina räcker för att komma på visning, men frågan är om dom räcker för att få skriva kontrakt? Knappast.
Jag vill bara härifrån, orkar inte ha det såhär med hyresvärden längre och det tar på krafterna.
Svårt att hitta något som passar med alla våra djur och barn, men tids nog blir det väl våran tur antar jag.
 
På tal om djur, satt och kollade igenom bilder häromdagen o fann dessa underbara på vår då nya lilla kattunge. Tanken var att vi skulle ha hand om honom tills de hittat ett nytt hem åt honom eftersom de förra ägarna tänkt avliva honom annars, men han blev kvar och det är väl inte så konstigt? ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0