Onsdagsbabbel...

Onsdagsmorgon och återigen grå himmel.
Vi som planerade att ge oss ut på en promenad och plocka fläderblommor för att göra lite saft, iofs hindrar väl inte regnet egentligen.
Jag hade behövt köra lite träning idag med för att hålla mig till mina bestämda tre pass i veckan, undrar bara när jag ska finna tiden till det? Att smita iväg efter barnen har somnat tycker jag kan vara väldigt svårt, då vill jag bara sätta mig ner och andas.
Haha får springa med vagnen till träden där fläderblommorna ska plockas, hade nog kunnat se rätt roligt ut.
 
Dags för en ordentlig frukost, barnen har vart lugna länge nog nu tycker dom och deras energi börjar gå mot toppen.
Önskar dom kunde dela med sig lite av all den energi de sitter på, jag blir slut bara av att titta på dom ibland.
 
Idag är det nog dags att ge mina hårbollar ordentligt med uppmärksamhet, bada, klippa och leka. Kan få så otroligt dåligt samvete att man inte riktigt har tiden att ägna sig åt dom på samma sätt som jag hade med Tilda innan barnen kom. Nåväl vi är deras familj och de är ju vana vid att bara vara med..
 
 
 

Kommentarer
sofie

åh så fin hon är och de där med dålig samvete, känner igen mig så. Vår alice, vår katt, får nog ens inte hälften så mycket uppmärksamhet som hon fick när det bara var hon och jag, men visserligen är hon ute konstant om dagarna nu så tror hon är ganska nöjd ändå!

Svar: De är två olika, vi har två hundar o två katter - fullt hus =)
Emmelie

2013-06-26 13:44:38
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Camilla

Papillon ser jag. Så himla fina hundar! :D

Svar: Tack så mycket=) Ja dom är bra fina!
Emmelie

2013-06-27 08:07:10
URL: http://cammycupcake.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0