Promenerar och lever i nuet.

Nyss hemkommen efter en helt fantastiskt kvällspromenad i skogen tillsammans med min nyfunna vän.
Härligt att bara gå och prata utan att tänka så mycket på allt annat, bara släppa de där med barnen, hushållssysslorna och allt annat som alltid kretsar runt i huvudet.
Dessutom har regnet försvunnit under dagen och vi fick promenera i solsken - underbart med frisk luft innan läggdags.
 
Jag fick ett sms innan promenad om att hon hade en goodiebag med till mig, nästan ett halvt apotek i påsen fick jag med mig hem. Sådanna saker som alltid någon gång kommer till användning i en barnfamilj.
Nej fler sånna här kvällar, bara gå och leva i nuet och prata med en ny men ack så kär vän <3
 
 
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Åh vad kuuuuul...!!! Vart har ni funnit varann då? Å vad kul att ni bor så nära så ni kan promenera ihop o så ju!! :) :)

Svar: Vi har ju vart bekanta sedan gymnasiet men aldrig umgåtts, ja vi bor la ca 2 mil från varandra men hon har körtkort så kanon =)
Emmelie

2013-06-25 11:09:10
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Åh vad kul!! Å kul med en vän som anstränger sig också!! :) :)

2013-06-25 21:12:43
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
sofie

Så roligt med en nyfunnen vän, vänner kan man ju aldrig ha för många av och så mycket grejor du fick! kalas bra!

2013-06-26 13:43:20
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0