Sju timmar på stan.

 
 
Sju härliga timmar på stan!
Det har kollat på Pettson och Findus och Nassim Al Fakir, riktigt bra anpassat för barnen på bägge delarna tycker jag. Ebba var dessutom modig nog att våga gå fram till barnpogramsfavoriten och våga be om en autograf. Alltså hennes lycka när han steg in på scen, underbart att se.
Dessutom sprang jag på en bloggerska, trevligt att ses och  en underlig känsla om att nästan redan känna varandra eftersom man läser om deras liv på bloggen :)
 
Trötta barn sover redan gott i sina sängar och eftersom jag gick ut igår så är det Johans tur idag, skönt att vara lite ensam kan jag tycka, och dessutom har jag ju massor av olästa tidningar att läsa - Trevlig kväll på er.
 
 

Kommentarer
Nlie

vad fin han är i håret lilla hugo, passar honom jättebra!

Svar: Tack snälla :) Jag längtar dock tills det är lite längre ;)
Emmelie

2013-06-16 12:37:42
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0