Städa och promenera.

Startade denna onsdag med möte på förskolan inför Hugos kommande inskolning, känns nervöst för hur det ska gå. Tror dock att när han väl kommit in i det så kommer det vara bra för honom, få lära sig att det är inte livsfarligt när mamma går bortom synhåll liksom.
 
Passar på och tar igen mig lite medan han vilar nu, sedan är det dags för promenad med personen jag eventuellt ska vara kontaktperson för. Tänkte kasta ut Johan och barnen direkt efter han sovit klart så jag kunde fått röja undan lite här hemma, riktigt välbehövligt faktiskt.
Undra hur mycket tid jag lägger på att plocka/städa osv varje dag?
 
Ska nog gosa ner mig i soffan med Ebba lite och få lite mor och dotter tid <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0