Världens längsta och tråkigaste dag.

Men äntligen kväll måste jag säga!
 
Lång, lång, lång dag och ingenting har vart öppet. Det har regnat och vart riktigt busväder och fröken Ebba har haft humör som en riktig liten tonåring. Jag har dessutom börjat få väldigt ont igen efter tandoperationen och jag misstänker att det eventuellt är någon infektion på gång, annars hade det ju inte blivit sämre igen kan man tycka?
Så ni kan ju tänka er hur dagen vart med en mamma som har ont, två överaktiva barn?
Imorgon blir helt enkelt en bättre dag får vi hoppas på!
 
Fick gjort ordning till Ebbas grodyngel som hon fångade igår iallafall. Så nu har hon ett litet akvarium på sitt rum och där får dom vara tills det växt till sig så vi kan sticka och släppa ut dom små hoppande grodorna. Minns själv hur spännande jag tyckte det var och göra sådant som liten, är tacksam hon får möjligheten att uppleva samma saker som jag gjorde när jag var liten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0