48 timmars rädsla.

Vi gjorde ett försök till besök på öppnaförskolan men vände i dörren då vi såg en unge kräkas, nu sitter jag och är livrädd att vi hunnit bli smittade med nån skit under de typ 10 sekunderna vi va inanför dörren. Sjukligt rädd för allt vad magsjuka heter och jag kommer bergis va helt livrädd  i sisådär 48 timmar nu.
Hugo blev självklart jätte ledsen när jag tog ut honom direkt från hans favorit ställe men det gick att muta med en banan i vagnen, fick oss en ordentlig långpromenad istället för lek.
 
Namnsdagsbarn i huset, så självfallet skulle hon få en liten present. Att något sånt litet kan vara så uppskattat? Hon lös upp med hela ansiktet och sa " Taaaackar mamma"
Resten av eftermiddagen spenderades inanför husets väggar, men med besök av två vänner med deras barn så har haft himla trevlig dag trots allt.
 
Lillebror ska då alltid va med storasyster, på gott och ont ;)
Namnsdagspresenten:

Kommentarer
Coquina

Mysigt med namnsdagsfirande =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna kökssaker från Tina Nordström =)

2013-03-06 21:57:42
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0