Bra start på veckan.

Inte en helt dum start på denna veckan alls, trots att jag var trött i morses.
Startade förmiddagen med en promenad på ett par kilometer efter jag lämnat Ebba på dagis. Vandrade omkring nere i Nolhaga och kollade djuren med Hugo och solen sken faktiskt under tiden. Efter vi hämtat Ebba på dagis så tog vi bussen till syrran och spenderade lite tid där. Så himla skönt att va sysselsatt, dö-tid under dagarna är det värsta som finns (om man bortser från Hugos vila för då brukar jag ta tillfället i akt att ta det lugnt) Nej jag gillar att ha och göra, och när jag inte har det så blir jag otroligt stressad och rastlös.
Kanske tur i oturen att jag har två ungar med energi så det räcker och blir över ;)
 
Minsta energi knippet, ett riktigt litet charmtroll med en vilja av stål.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0