De har samma möjligheter som jag hade som barn.

Vilken underbar söndag vi haft!
 
Åkte hem till min pappa och tog oss ut till totenpålen med fyrhjulingen. Grillade korv och njöt av den värmande solen. Är så himla glad att mina barn får samma möjligheter som jag när jag var liten. Att de får besöka samma ställen och spendera mycket tid i naturen, precis som jag gjorde med min farfar när jag var barn. Tycker nog vi alla har det roligare i skogen än vad vi någonsin har på en lekplats, de får använda fantasin på ett helt annat vis. Det lektes kurragömma, gjordes pirruetter på isen och gick på upptäcksfärd med morfar och kollade kottar som hackspetten hackat sönder. Så en trött familj sitter här hemma nu. Jag kan med gott samvete sitta kvar i soffan och inte lyfta ett finger till idag, eftersom jag stack iväg på ett fartfyllt pass piloxing i eftermiddags.
 
Lär somna tidigt, så med detta säger vi godnatt.
 

Kommentarer
Anna

Åh, det ser ju superhärligt ut!

Svar: Ja vi hade himla mysigt hela dagen =)
Emmelie

2013-03-03 20:28:17
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
maria eek

åå, så härligt!

Svar: Ja vi hade en underbar dag igår verkligen!
Emmelie

2013-03-03 20:44:50
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0