En vårdag.

Godkväll.
 
Jag fick en återbudstid till tandläkaren i morses och det visade sig att visdomstanden hade gjort så de var rejält svullet i hela munnen och även så att de kunde se de i anisktet.Koksaltsköjning under tandköttet men en Infektion hade det blivit så jag blev hemskickad med en tio dagars kur pencillin. Nu hoppas vi de gör susen för fy vad ont jag har! I Maj ska jag åter igen och tyvärr verkar de bli så att jag får dra ut den framöver.
(orolig redan nu med min tandläkarskräck)
 
Dagen bjöd på vårvärme så efter förskolan så fick vi spenderat eftermiddagen på lekplatsen, ren lycka att få känna sanden mellan fingrarna och slippa vantarna från Hugos sida.
Innan läggdags så lektes de buss i Ebbas rum, längtar tills Hugo blir lite större och kan vara med i leken på ett annat sätt.
 

Kommentarer
Stina

Vilket stort och härligt rum hon har!!!

Svar: Ja de är stort. Detta lilla hus på 75 kvadrat är lite dumt planerat egentligen, två vardagsrum och ett sovrum. Så "vardagsrummet" på övervåningen är hennes rum jämte vårt lilla sovrum. Gott om plats =)
Emmelie

2013-03-25 20:22:17
URL: http://Stinaohugo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0