Familjen annorlunda för ett par timmar.

Brr vilka isvindar det varit utomhus idag! Vi har inte vart ute mer än nödvändigt och de var på vägen till och från öppnaförskolan och till min kompis på besök.
Får vara tacksam att man haft och göra idag så dagen gått i rasande fart - precis så som jag vill ha det.
 
Väl hemma hos min kompis så testade vi nog på livet som familjen annorlunda lever varje dag, 6 ungar varav 4 av dom under två år, ett stycke övertrött flicka och en massa mammor som bara försökte hänga med i svängarna ;)
Fick äran att gosa med en två veckor gammal liten Leo också, herregud va små och ömtåliga de faktiskt är när dom är så nyfödda. Hugo kollade på honom och försökte säga docka, när han insåg att det var en levande liten människa såg han minst sagt frågande och chockad ut .
 
Hade tänkt gå till gymmet idag, men efter de timmarnas playdate blev jag helt slut så nu blir det ännu en kväll på soffan och jag tänkte dra igång och läsa min nylåande bok - Hungerspelen som en läsare tipsade mig om.
 
Tidigare idag, mellis framför tvn:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0