Fredags-torsdag.

Godmorgon!
Äntligen så börjar min hemska tandvärk ge med sig, idag har jag fortfarande ont men inte på långa vägar så illa som det faktiskt har varit - skönt!
Undra vad denna torsdag har att erbjuda? Nu har den ju fått fredagskänsla eftersom Johan är långledig från imorgon.
Idag under förmiddagen kommer även mina efterlängtade tupperware beställningar, blir spännande och se om den fungerar som den ska och testa allt som jag fick gratis eftersom jag sålde för en hel del.
 
Solen skiner även denna morgon, underbart för de ger verkligen extra energi! Läser dock att våren dröjer, det envisas med att fortsätta vara -10 om nätterna. Nu vill jag ha vitsippor och klä barnen i vårkläder!
 

Kommentarer
maria eek

Vitsippor hade inte vart dumt :)

Svar: Eller hur, jag längtar något enormt"
Emmelie

2013-03-28 23:34:29
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0