Ingen lugn start alls.

"Morgonstund har guld i mun"  De uttrycket måste ha kommits på av en människa utan barn, eller en människa med väldigt morgontrötta och lugna barn.
Här har natten bjudits på nattskräck från Ebbas sida, hon var nere i köket och slogs och skrek som bara den. Tur att hon själv inte har minne av vad som hänt.
De är redan highlife här hemma, ungarna bråkar och vill inte alls komma överens idag. Ibland hade man velat stänga in sig för sisådär tio minuters djupandning och egentid ;)
 
Ibland saknar jag tiden när de var nyfödda och inte hade lika mycket vilja, för fytusan va envisa de bägge två är just nu - jag misstänker vem dom ärvt den egenskapen av...
 
Ebba som ny:
Hugo:

Kommentarer
Ida med bebis i magen<3

Men va söta de är! Va sugen man blir på sin egen nu.. :)

Sv:
Ja det verkat än så länge som det inte funkade för mig heller men de säger ju 48 timmar så jag har ju ca 25 kvar så jag håller tummarna.. :)
Kramar! :)

Svar: Ja de är ju dags vilken sekund som helst för dig! Håller tummarna =)
Emmelie

2013-03-20 11:11:37
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se
Sofia - ett bättre du

Gosungar då. Kan tänka mig att det är lite mer livat nu än när de var bebisar.... Ser med skräckblandad förtjusning fram emot kommande livet som tvåbarnsmamma :)

Svar: Kommer gå jätte bra ska du se! Men omställningen med tvåan tycker jag är större än med ettan. Ja första barnet hade man ju all tid i världen och anpassa sig efter (dvs sova tillsammans med den på dagen om de behövdes osv) Andra barnet har man inte ritkigt samma möjligheter. Men inom en månad har man rutiner på även livet som tvåbarnsmosa - lycka till =)
Emmelie

2013-03-20 13:32:43
URL: http://ettbattredu.se/blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0