Skippa lekplatsen.

Om man bortser från den hemska tandvärken som varit konstant så har dagen varit riktigt bra.
En början på öppnaförskolan för lite lek och sång och efter lunch och sovning så tog vi oss upp till "fårhagen" och lekte i solen. Skönt att ibland bara strunta i lekplatser och låta fantasin flöda och leka i naturen, jag tror det är nyttigt och att barnen har minst lika skoj på sånna ställen som på lekplatser.
Hundarna sprang lösa och Hugo passade på att upptäcka pinnar, enbuskar och gamla löv - en jätte nöjd pojk med andra ord.
Glada besked har vi dessutom fått, han kommer in på samma förskola som Ebba i augusti och det känns helt underbart att veta.
 
Nu ska jag och min onda mun försöka få oss lite mer vila..
 
 

Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jo, man gör ju tyvärr det. Tiden går så fort. Min lille har ju redan växt massor på bara två veckor :P

Hur gamla är dina små? :)

Svar: Mina är 4 och 16 månader, känns som igår då jag fick dom på mitt bröst - otroligt!
Emmelie

2013-03-26 21:40:25
URL: http://idamli.blogg.se
kaffehörnan

Vad underbar header du har

Svar: Tack =) Jag som är sååå himla trött på den och vill byta till något mer "stilrent" haha :)
Emmelie

2013-03-26 22:43:02
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0