Söndag med firande.

Godmorgon världen (får mig genast att tänka på Jimmys hit som han hade med den titeln)
Jag vaknade, kollade på klockan och såg att den var halvsju - YES sovmorgon tänkte jag, men så var ju inte fallet. Hatar dessa tidsomställningar och hade mer än gärna haft samma tid året om, alltid lika jobbigt att vänja barnen vid de nya tiderna igen.
 
Idag väntas påskfirande hos min pappa, äntligen ska Ebba få leta påskägg med hjälp av en karta. Ska bli så skoj att se hennes min när hon hittar den. Förra året var de succe, och vi hoppas på lika detta år men det tror jag verkligen. Solen skiner dessutom redan från klarblå himmel, hoppas nu graderna blir varmare och att vi slipper den hemska blåsten som gårdagen bjöd på.
 
Dags för frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0