Tar vara på sista vintern.

Jag bortsåg faktiskt från min bittra tanken mot snön och gav mig ut tillsammans med barnen och lekte i morses. Jag menar de är några få vinterdagar kvar och Ebba älskar det, varför gnälla egentligen? Lika bra att låta henne ta vara på de allra sista av denna vintern och inse att snön faktikst inte kommer vara kvar många veckor till.
Lekte en stund på en skolgård nära oss innan vi begav oss hemåt igen.
Tillbringade resten av dagen hemma och bakade bullar och hade besök av kusin Nea och hennes pappa
- Bra avslut på veckan helt enkelt!
 
Bara älskar denna bild jag fångade på Hugo idag, tänk om vi alla hade samma självförtroende som barnen!

Kommentarer
maria eek

Den skolan hade jag min slutpraktik på :) Fick jobb där men kunde inte ta det för jag flyttade ju till Kungälv...

Svar: Hehe där ser man. Min lillasyster har alltid gått där =)
Emmelie

2013-03-17 22:13:05
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0