Upp med tuppen som vanligt.

Lördag och klockan är bara halvtio och jag har redan hunnit vara vid affären och förbereda inför tupperwarepartyt som ska vara idag. Finns ju fördelar med att vara upp och igång tidigt, man hinner med en hel del innan lunch.
Ebba sitter fortfarande i pyamas i köket och tillverkar sitt egna memory som hon ska ge bort tillsammans med en present på kalaset, hon är så himla förväntansfull för detta.
 
Jag kikar egentligen bara in för att önska er en fin dag, tänkte klä på oss ytterkläderna och gå ut och leka en stund på gården innan det är dags för lunch här hemma.
 
Hugo i sina färgglada byxor från villervalla och en egensydd tröja från en tjej här i Alingsås, en ritkigt färgklick!

Kommentarer
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

så fin han är i sina färgklickskläder! och det där med tiden stämmer verkligen. ibland vid lunch kan jag få för mig att klockan är mer framåt fyra haha..så kan det bli när man ibland tar mogon mitt i natta ;)

Svar: Tack så mycket, älskar att ha färgglatt på dom bägge två! Ja jag vet,visst är de så. Kan iofs tycka de är ganska segt för dagarna kan bli lite väl långa ibland:P
Emmelie

2013-03-16 13:45:27
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0