Vintern är tillbaka.

 
Förmddags-bloggning även denna dag. Känner att rutinerna ändras lite nu eftersom Hugo inte vill sova sin vanliga lilla tur på morgonen. Man har liksom inte tiden att sitta ner och skriva ner några rader då.
 
Morgonen har gått i ett, redan innan åtta stod Hugo vid dörren redo att gå ut. Runt nio gick vi till en närliggande skola och lät dom leka på lekplatsen där. Solen skiner och det ser himla fint ut ute men det är isande kallt vill jag lova. -10 i morse när vi gick upp och vind på det, våren är borta igen med andra ord.
Nu inväntas Johan som är ute och övningskör sedan tänkte jag trotsa min himla förkyldning och gå och träna lite innan lunch.
 
Önskar er en fin söndag!

Kommentarer
Rebecca

-10 grader va hemskt att promenera hem i på morgonen efter nattens jobb, men tack och lov va solen framme och värmde gott.

Det går superbra att jobba natt, nästan lättare än om jag jobbat dag eftersom att jag har båda små killarna hemma utan dagis.
När jag jobbar så kommer jag hem ca 09 och då har jag en barnflicka som kommer när Mattias åker till jobbet vid 07.30 och stanna till ca 13 då jag går upp.
Men vanligast är att jag är uppbokad för jobb då Mattias ska vara hemma :)
Han jobbar idag både med fisk och som personlig assistent sen ca 1 mån tebax, han ska nu gå ner på tid på fisken för att han har fått en fast större tjänst hos sin brukare så nu kan vi pussla bättre och både hinna med oss som par och som familj.
När han vanligtvis jobbat i fisken så har han jobbat 120-150% vilket innebär att han vart borta mån-lör 07.30-19.30 ca varje dag, och att gå ensam så mycket är BLÄ
Men nu räcker de med 10 hela pass för 100% :)
Så därför kan jag nu jobba allt från extra till heltid :) och har nu blivit erbjuden en heltidstjänst :D
Oj va mycket jag skrev :P
Men nu kanske du hänger med i svängarna ;)
Vi kan väl ses i veckan!
Alla är friska och tid finns iaf ons-fre

2013-03-10 17:00:35
Mamma till William och Wilma

Söta bilder på dig :)

Svar: Tack snälla du!
Emmelie

2013-03-10 22:08:48
URL: http://blondis81.blogg.se
Nlie

Hej. Hur gammal är din lilla pojk? Känner igen mammigheten hos min tjej som är 14 månader.

Svar: Min son är 16 månader snart och har alltid vart som ett plåster på mig typ..
Emmelie

2013-03-10 22:22:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0