Besök på djurparken.

Godmorgon lördag!
 
Sent igår kväll pratade jag med vetrinären och alla olika prover dom tagit på Tilda var bra! Så med största sannolikhet så har hon en stor förstoppning. Om hon efter denna natt med dropp och lavemang mår bättre och inte har lika spänd mage så får hon komma hem igen, och ingen är gladare än jag! Hon har vart min bebis och funnits vid min sida i snart åtta år.
 
Just nu laddar jag med kaffe i mängder inför en dag på Borås djurpark. Varje år åker vi dit tillsammans med en mammagrupp som jag gick i när Ebba var liten. Vi hoppas självklart på att det inte ska bli något regn och om man läser väderprognosen så ser det ganska lovande ut. Dock är det ju inte alls lika varmt som vi andra år vart vana vid, det brukar vara gröna träd vid denna tiden på året och det har vi inte än.
Håll tummarna för lite solsken för oss idag och att vi kommer hem till en sambo som hämtat hem Tilda från vetrinären.
 
Små glimtar från våra senaste år i Borås djurpark.
Detta året är ju även Hugo stor nog för att uppskatta besöket =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0