En grå måndag.

Godmorgon måndag!
Idag startar jag förmiddagen med ett läkarbesök, jäkla cellförändringar och jag ska dit och göra ännu en biopsi. Ska försöka få så att de endast tar ett prov istället för annars misstänker jag att jag blir ordinerad att ta det lugnt och det fungerar ju inte riktigt eftersom vårruset äger rum idag.
På tal om vårruset, det ska regna och det gör ju inte att man blir mer peppad att ge sig iväg. Jag hoppas dock fortfarande att detta blir min lilla nystart för att komma igång med träningen igen.
 
Igår hos pappa så gick vi även ner till deras lilla eka som ligger i sjön alldeles nedanför deras hus. Pappa hade tömt ut allt vatten ur den och frågade Ebba om hon ville åka en sväng. Hon blev så himla lycklig, satt med världens leende på läpparna hela tiden och ville minsann inte åka tillbaka in till land alls. Tänk att en sån liten sak kan göra så mycket för en fyraåring? Vi ser fram emot i sommar då vi ska ut och meta med den båten, kommer ge samma underbara minnen som jag har från min barndom.
 

Kommentarer
maria eek

Så mysigt! Vad duktig du var som sprang! (Såg på instagram) :)

Svar: Tack så hemskt mycket =)
Emmelie

2013-05-13 22:15:42
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0