En otur som aldrig tar slut?

Men när tar vår otur slut egentligen?
Först i helgen får jag köra Tilda akut till vetrinären och nu idag kommer en av katterna hem med världens största köttsår på benet och har blivit biten av en hund!
Jag oroade mig redan igår eftersom hon inte kom in på kvällen som hon brukar, sen imorse när jag såg såret så bröt jag ihop totalt.  Det var så stort och glipade så man såg benet och jag trodde att detta är slutet för henne.
Pratade med grannen vars hund som hade bitit (eller en hund hon passade) och hon körde genast in oss och stod för kostnaden.
Fiffi överlevde, men skadorna var omfattande och det saknas till viss del blodtilförsel och muskler i frambenet. Nu håller vi ALLA tummar vi har att såret läker som det ska och vi slipper några som helst komplikationer. Sedan kan väl mina djur få hålla sig friska va?
 
Försökte i vilket fall som helst njuta av vårvädret så gott det gick medan hon var hos vetrinären. Värsta sommarvärmen idag!
 

Kommentarer
Yohannas.se

Nej men fyyyyy vad läskigt!! :( Håller verkligen tummarna!!

Svar: Tack så mycket <3
Emmelie

2013-05-07 21:20:17
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Anna

Håller tummarna för Fiffi!

Svar: Tack!
Emmelie

2013-05-07 21:28:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
michaela ♥

stackars lilla katten :( hoppas att ni alla får lite lugn och ro nu utan sjukor och olyckor!

Svar: Tack så mycket <3
Emmelie

2013-05-07 21:31:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0