En ur-mysig dag!

 
Vilken dag vi hade igår i Borås djurpark! Tur med vädret och ett helt gäng glada mammor och barn.
Vi hade turen att få se vargarna i år för första gången, de andra åren har de var alldeles för skygga och gömt sig men detta året var de precis nedanför staketet och badade och lekte. Lejonen låg precis innanför ett glasfönster och sov, så dom såg vi också på mycket nära håll.
Ebba var inte jätte intresserad av djuren egentligen utan sprang mest omkring och lekte med sin bästa kompis, det letades stenar, plockades vitsippor och balnaserades, haha!
 
Idag är det återigen en vanlig dag och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att få tiden att gå. Känner mig lite deppig och sänkt, har gjort det ett tag nu - Bit ihop eller bryt ihop, jag klarar detta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0