Ett senare inlägg än vanligt.

Oj den här dagen har sprungit förbi hittils och vi har redan hunnit med veckohandling, lekparkshäng och lunch!
Vissa dagar hinner man helt enkelt inte sätta sig ner för den där pausen då jag brukar passa på och blogga.
Känns riktigt skönt att ha veckohandlingen gjord och middagarna planerad inför kommande vecka, jag börjar faktiskt tycka det är lite roligt och planera och förhoppningsvis spara in lite pengar på att inte småhandla så mycket som innan.
 
Borde egentligen passa på att städa och plocka lite nu medan Hugo sover, men har ingen som helst energi eftersom vår kära son har krånglat något otroligt mycket de två senaste nätterna. Tror det har och göra med värmen som blir i vårt sovrum faktiskt.
Så istället för att vika tvätt och plocka leksaker så borde jag kanske lägga mig ner för att läsa lite ur sista delen från Hungerspelen?
Japp , idag lyssnar jag på kroppen istället för det huvudet säger åt mig att jag borde göra...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0