Färgglatt.

 
Igår hämtade jag ut skorna jag beställt från skopunkten, perfekt erbjudande "ta tre betala för två" Hoppas nu storleken stämmer, gillar egentligen inte att beställa så över nätet då det känns säkrare att prova och mäta ordentligt först men eftersom jag inte hittade några billiga och fina skor i Alingsås så fick det bli såhär.
Härliga färger på bägge gympadojorna iallafall!
 
Idag när vi steg upp var det endast 3 grader varmt, jag menar det är snart juni och typ frost nattetid?
Må nu sommaren bli varm och lång efter denna otroligt sega vinter/vår vi haft.
Idag tror jag vi cyklar iväg på ett besök på öppnaförskolan efter lämningen av Ebba och eftermiddag ska vi återigen med katten till vetrinären och dra ut dränet.
Dags att sätta igång om man vill ha något gjort - Godmorgon.

Kommentarer
michaela ♥

åh. dom blågröna gympisarna var ju underbara!

Svar: Tror bara dom kostade 150kr med, så helt värt pengarna. Älskade färgerna! =)
Emmelie

2013-05-24 08:57:16
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Cissi - mamma till 2 prinsessor

Fina skor! Hoppas verkligen att de passar

Svar: Jag knödde i fötterna :P Haha hoppas de töjer sig något.
Emmelie

2013-05-24 09:57:47
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0