Frisk luft - en självklarhet.

 
Så himla härligt med färggladda kläder och solsken!
Jag vet inte hur ni är men vi försöker vara ute mestadels av dagarna när vädret tillåter, jag tror verkligen det är viktigt för barnen med ljuset, luften och att få göra av med sin energi för att må så bra som möjligt och förhoppningsvis klara sig lite mer mot alla sjukdommar. När jag själv va liten så var man ju otroligt mycket utomhus och sällan inne och lekte, och jag vill att mina barn ska få detsamma även om allt har förändras en hel del sedan man själv var ung.
Hur är ni med daglig utesivstelse?
 
Dags att starta igång dagen med frukost, sedan innan nio har vi en tid på barnmottagningen med Ebba för uppföljning av hennes onda mage.
Trevlig fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0