Grillat.

Vad händer med bloggvärlden?
Är det något knas med bloglovin eller har hela Sveriges bloggerskor lagt ner bloggandet denna helgen? Man kan nästan tro det för fy tusan vad få inlägg jag fått upp. Inga kommentarer heller, vilket är otroligt trist. Vart håller ni hus?
 
Dagen har i vilket fall spenderats utomhus, mycket frisk luft och jag är helt slut. Vi har haft vänner här och grillat under lunchen och sedan efter de små sovit sin vila så gick vi till närliggande lekplats och lekte med fler folk som anslöt sig. Efer nattens brist på sömn så hoppas jag verkligen att kommande natt ger sovande barn, med all den friska luft så borde vi verkligen få sova.
Nu ska jag ut och gå en sväng med vovvarna, Tilda är ju hemma igen men fortfarande inte helt kry så det gäller att ha henne under uppsikt.
Natti natti!
 

Kommentarer
Anna

Inget är så gott som grillad korv till lunch en solig vårdag!

Svar: Nej inget slår grillat eller hur? :)
Emmelie

2013-05-05 23:21:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0