Kan det vara nog nu?

Men kan våran otur bara ta och försvinna någon gång?
Efter tandläkarbesöket så tyckte hon att jag borde ta bort min visdomstand pga allt besvär den hittils orsakat, problemet var bara att det inte var en enkel grej och göra. Det kommer bli en tandoperation då den ska borras sönder och skäras ut, jag med min tandläkarskräck är helt vetsskrämd och har bett om en hästdos lugnande innan. Hon berättade även att det gör fruktansvärt ont efter en sådan operation och att jag behöver någon som kommer ha barnen åt mig.
 
Iväg och ta katten till vetrinären för att äntligen ta bort stygnen, och vad tror ni händer då?
Jo det visar sig att såret inte läkt så bra som vi trodde och dom behöll henne kvar över natten för att kunna drenera ut all vätska och försöka fixa till det lite.
Jag hade väntat mig att få hem henne och att hon äntligen kunde återgå till att vara den utekatt hon är van vid.
 
Väl hemma igen så öppnar jag posten och inser att vi fått MASSOR med räkningar, blandannat Tildas (hundens) vetrinärkostnad på 3500kr (!) och då är hon ändå försäkrad.
Hur denna månaden ska gå runt är en gåta...
 
Snälla, snälla, snälla, låt det vara nog nu...
 

Kommentarer
Yohannas.se

Åhhhh.. rensa förråden och få in några hundralappar på struntsaker som inte används och inte kommer använda? Ja guuu alltid kommer allt samtidigt :(

2013-05-20 22:13:35
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Anonym

usch, usch, usch. känner med dig vännen. SÅ jobbigt. hatar verkligen dom månaderna när det kommer STORA utgifter som man inte alls räknat med..så deppigt :(

2013-05-21 09:56:34
michaela ♥

om kommentaren blev anonym så var den från mig :)

Svar: Ja fy de är så grymt jobbigt! Tråkigt att ekonomin styr så himla mycket alltså :(
Emmelie

2013-05-21 09:57:29
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0