Kvälls babbel..

 
Äntligen är riktiga våren här och tittar man på väder prognosen så kommer vi ha runt 20 grader nu framöver. Hur underbart som helst och jag ska passa på och vara ute mestadels av dagarna.
Har ni kanske något bra mattips som man lätt kan ta med när man äter ute?
Brukar nästan alltid köra pannkakor för jag vet att det går hem hos barnen men för mig är det ingen favorit.
 
Ebba har legat på runt 38 grader hela dagen, så även om hon är sjuk så har hon vart relativt pigg. Hon brukar alltid annars få sån himla hög feber och verkligen vara påverkad med muskelsmärtor och frossa.
Ska ge mig iväg och införskaffa mig lite vitaminer på hälsokostaffären, visst det kanske inte motar bort alla sjukdommarna men någon nytta gör dom kanske?
 
Nej nu ska jag försöka tvinga min sambo göra en ny design åt mig, jag är så himla trött på den jag har nu! Blir så mycket roligare att blogga om man trivs med hur den ser ut.
Annars kanske ni har någon att rekomendera som gör designer?
 

Kommentarer
maria eek

Pastasallad, soppa i termos, korv med bröd...

Svar: Säger proffset på utflykter ;) Korv med bröd brukar de bli ibland, soppa i termos låter ju väldigt spännande minst sagt =) Måste testa!
Emmelie

2013-05-15 22:13:13
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0