Lördag och ny frukostfavorit.

Godmorgon lördag!
Hugo bestämde sig för att vara vaken nästan två timmar inatt, han låg och vred och vände på sig och kunde inte komma till ro alls. Jag är fruktansvärt trött men efter frukosten känner jag mig iallafall något piggare.
Jag har hittat en ny favorit på frukostbordet som man förbereder kvällen innan, jätte gott och går och variera massor.
 
Funderar på att starta morgonen med en löprunda och avsluta den med ett benpass, man får verkligen passa på när vädret är så fint. Det lovas sommarvärme idag med, men sedan ska det bli sämre igen så därför är det extra viktigt att ta vara på det.
En dag utomhus med vänner och barn, och förhoppningsvis något mer solbränd än innan till kvällen.
 

Kommentarer
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla!! :)
Ha en trevlig helg!

2013-05-18 12:22:16
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0