Min stackars Hugo.

 
Min älskade unge...
Jag har ringt och tjatat på sjukvårdsrådgivningen massor av gånger i helgen men utan någon hjälp. Så igår efter ännnu ett samtal som inte gav något så gav jag mig iväg på cykeln mot akuten.
Han har alltså nästan skrikit konstant sen i fredags och har uppenbart jätte ont. Blev vidareskickad till barnmottagningen i Borås eftersom läkaren inte visste riktigt vad de var för blåsor som orsakade sådant smärta.
Satt i Borås i tre timmar och väntade men läkaren kom aldrig, så när klockan blev närmare 23 så åkte vi hem utan att få träffat någon. Han var ju helt slut eftersom han vanligtvis sover vid 19 och dessutom dålig på det. Ska åka tillbaka mot Borås idag och förhoppningsvis få ett riktigt utlåtande och något som kan hjälpa honom.
Jag lider något fruktansvärt när jag ser honom såhär dålig, bara skriker och vill inte äta.
Nu måste vi få hjälp, håll tummarna!

Kommentarer
MammaLola

Oh nej, stackars hugo :(

2013-05-27 08:41:16
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Nej från i våras så det är nog denna säsong :D

Svar: Måste se om den finns kvar =)
Emmelie

2013-05-27 09:26:37
URL: http://madeleines.se
Yohannas vardagskaos

Men HUR kan det vara så att ingen läkare kom???!!! Var det ingen som tittade på honom på flera timmar??

Svar: Läkaren hade fått ett larm till förlossningen, så antar de va den enda barnläkare på plats. Nej ingen kollade honom, fick fylla i papper och själv ta en temp på honom bara. Satt där mellan 20-23 och sedan gav jag upp, han var HELT slut och jag med. Va tillbaka idag, höstblåsor precis som jag misstänkte.
Emmelie

2013-05-27 10:19:31
URL: http://maiplu.se
michaela ♥

har tänkt på er massor och hoppas verkligen att han får hjälp nu! det är helt galet att ett litet barn ska få ha så ont och inte får någon hjälp..

Svar: Åh va snällt. Han fick hjälp, de var höstblåsor han fått precis som jag misstänkte. Tyvärr kan man liksom bara vänta ut de, men fick en bedövningsgel till munnen (hjälper inte direkt men ändå) Skönt att veta vad de är!
Emmelie

2013-05-27 14:00:44
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Cassandra Lagermark

usch, hoppas att det blir bättre :(<3

Svar: Tack snälla, de hoppas jag självklart med.
Emmelie

2013-05-27 18:53:56
URL: http://chai.webblogg.se/
Yohannas vardagskaos

Förstår verkligen att du inte orkade mer, skönt tillslut att ni fick besked. Får man behandling för det eller hur gör ni nu? Stackars gosse!!!

Svar: Nej ingen behandling, man får vänta ut de dessvärre.
Emmelie

2013-05-27 21:02:43
URL: http://maiplu.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0