"Något virus"

Vilka två långa dygn det varit, Hugo mår verkligen inte bra och gnäller/skriker mestadels av tiden.
Fick åkt till jouren för att kolla upp alla hans utslag/blåsor och fick konstaterat att det inte berodde på vaccinet. Hon tyckte därimot det såg ut som vattkoppor, men det tror jag inte på alls eftersom han redan haft det och de inte liknar de på samma sätt alls. Han fick det visserligen väldigt lindrigt i vintras och jag vet man kan ha otur och få det igen då men jag tror mer på hennes andra förslag "något virus". Höstblåsor stämmer precis in på utslagen, men man hade ju önskat en riktig diagnos av läkaren och inte bara gissningar och att själv få googla sig fram till vad de kan vara.
Stackarn har jätte ont i munnen och vägrar äta annat än möjligtvis välling eller yogurth.
Fortsätter de lika illa imorgon så får jag ringa och be dom skriva ut något som kan få ner smärtan lite, han ska ju inte behöva ha så ont.
 
Nu ska jag och Johan försöka oss på en filmkväll. Gissar på att de inte kommer gå något vidare eftersom Hugo vaknat massor av gånger redan och varit ledsen. Men men vi ger det ett försök - Trevlig lördag!
 
Bli frisk och ditt vanliga charmiga jag igen!

Kommentarer
maria eek

Bilderna du la ut på facebook såg definitivt inte ut som vattkoppor... Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Nej eller hur! Ebba o han hade ju de i vintras o jag tycker verkligen inte de är de minsta likt. De är något annat som spökar.
Emmelie

2013-05-25 20:10:04
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
michaela ♥

åh. jag hatar när läkare har gissningslekar. kan man vara mer oengagerad liksom? irriterande! hoppas plutten kryar på sig nu!

Svar: Ja finns inget värre. De måste la ha kunskap nog att kunna sätta en diagnos? Blir så ledsen , han har ju jätte ont!
Emmelie

2013-05-25 21:26:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

söt bild

Svar: Tack =)
Emmelie

2013-05-27 18:50:21
URL: http://efji.blogg.se/
Chawo

Awwh sååå söööt bild.

Svar: Tack!
Emmelie

2013-06-03 08:32:11
URL: http://chawo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0