Nu måste hon bli frisk!

Godmorgon.
 
Igår fick vi hämtat hem vår katt efter en natt hos vetrinären. Hennes hundbett såg ut att ha läkt på bra från utsidan, men så fort de började plocka bort stygnen så började de sippra vätska.
Nu sitter det en slang som ska drenera ut kvarvarande vätska och nya stygn är på benet. Den stackaren, TUR att grannen vars hund som bet henne känner vetrinären och han har valt att inte debitera något. Nu hoppas jag verkligen att hennes nya medicin, stygn och drän ska hjälpa henne att bli frisk igen.
 
 
Onsdagen har annars inga planer alls, jag känner mig nästan redan uttråkad och hoppas att hitta någon som vill umgås och födriva tiden i regnet som med all säkerhet kommer att falla.
Dags för mer kaffe, jag behöver allt koffein jag kan få ;)
 
 

Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Åh, jaaaa, älskade den trilogin - förmodligen några av de bästa böcker jag läst, så tipsar vidare om de till andra som är nyfikna på boktips!! :D

2013-05-22 11:59:51
URL: http://madeleines.se
Emelie

Så hemskt, hoppas hon blir bra snart!

Svar: Ja de hoppas jag verkligen med :(
Emmelie

2013-05-22 18:31:39
URL: http://seperti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0