Som en lördag.

 
Idag till lunch fick jag chansen att inviga mitt nya plätt-järn! Barnen åt som bara den vill jag lova, lite mäckigt och stressigt att försöka vända alla innan de blir brända bara.
Vi planerar att gå ner till Nolhaga och leka lite tillsammans i eftermiddag, kolla djur och dricka kaffe i solen. Om man ska tro väderprognosen så ska ju tydligen värmen komma nu snart och jag hoppas verkligen att det stämmer.
Denna sommaren måste jag verkligen njuta av min sista tid hemma innan allt drar igång på riktigt igen, jag har liksom levt lite på paus och njutut till fullo av barnen dessa 1,5åren. Det är med skräckblandad förtjusning som jag går mot hösten och Hugos start på förskola, hur tusan ska de gå och lämna honom? Jag är helt seriös när jag säger att jag inte ens kan gå ner till tvättstugan utan att han blir helt förstörd - mammas lilla morsgris<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0